Sidor

måndag 24 oktober 2011

Salt och pepparkar i lantlig stil

Hej hej,

Vill dela med mig utav våra fina salt och pepparkar som är i lantlig stil som vi har hemma som jag är överförtjust i! Inköpta på Par Courrier för ca 1 år sedan. Älskar dem för att de är så rustika och de känns väldigt bastanta när man håller i dem.



Har även hittat nedan salt och pepparkar på nätet som jag gillar.

Charmiga brittiska salt och pepparkar som jag hittade på bloggen 37 kvadratmeter i vitt, från butiken Vackra Blommor.


Jättesöta Salt och Pepparkar i fattigmanssilver från Tildas Hus, och slutligen dessa som är jättefina och klassiska att ha på bordet.



Kram på er!
Anna

1 kommentar:

  1. Era kar är jätteläckra! Vet du om de finns att beställa på nätet någonstans? Mvh Jessica

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!