Sidor

torsdag 5 mars 2009

Stolen i sovrummet ommålad..äntligen!



Hej på er! ♥


Nu har halva veckan gått och snart så har vi helg igen =) Ska ni göra nånting skoj i helgen?

Jag har äntligen tagit tag och målat om stolen som vi köpte på myrorna i somras. Den var lite gulvit när vi köpte den och hade ett rätt fult lila tyg på sitsen.

Nu har den fått sig en omgång vit färg, blivit lite sliten med sandpapper och fått ett nytt tyg på sitsen, samt lite fina sidenband runtom =)



Kram på er! ♥


13 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har! :) Fin stolen blev. Önskar jag kunde göra likadant med banden... men jag har en son på 10 månader som också skulle tycka det var trevligt - att dra bita och slita i ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka tjusiga stolar det blev. Helt underbart. Det måste väl vara roligt att bo i Stockholms innerstad? Finns väl många söta butiker att få inspiration i? :)

    Kramar Benita

    SvaraRadera
  3. Oh vips - nu blev den fula stolen en fin stol !! Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  4. Superfin! Vilket toppenjobb du har gjort, känn dig nöjd!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Såå vacker den blev, en riktig snygging. Duktig du är. Trevlig Helg Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej ! :)
    Tack för ditt lilla besök hos mig. Tack för erbjudandet om jobb. Tyvärr kan jag ingen finska alls. Bara lite ord som man inte borde kunna :) Jag är annars rätt bra på flytande svenska, hehe.

    Idag fick jag inte tag på någon frisör som hade tid. Men jag har en hel vecka som är tom på saker att göra. Så det kanske blir en klippning då istället.

    Ha en bra helg!
    Kramar Benita

    SvaraRadera
  7. Tack för den underbara komentaren på min sida.

    Vilken underbar stol du köpt

    Vi skall på kalas i helgen. Jag och min dotter. Min man är just nu i Japan och jobbar

    Kram

    SvaraRadera
  8. Men vad duktig du är Anna på att göra fint, din stol är underbar med de svängda benen.
    Kramar till dig/ingela.

    SvaraRadera
  9. Vad fin stolen blev. :) Tänk vad mycket voit färg kan göra..
    Nu ska jga kika runt lite mer i din blogg!

    Ha en härlig helg
    //Johanna

    SvaraRadera
  10. Såå vacker, helt enkelt :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Åh vilken otroligt fin stol:) Jag har varit på jakt efter liknande stol på loppis men jag vill ha flera av samma till vårt matbord och det är svårt att hitta.En dag så...

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!