Sidor

fredag 13 februari 2009

Vår lägenhet har vart med i Homestyling!

Hej på er! ♥

Nu är det helg!

Förlåt att jag inte har svarat på era kommentarer och vart så dålig på att besöka er i veckan! Har vart galet mycket att göra de här dagarna. Sen trodde jag att jag hade sluppit undan sjukdomen, men inte det inte. I går kom snuvan tillbaka och ont i kroppen fick jag. Så jag gissar att jag bara lurade förkylningen i några dagar. Så nu blir det väl ytterligare en helg med snuva och allt därtill.

En rolig sak som har hänt i veckan är att vi äntligen har hittat Homestyling-avsnittet där vår lägenhet är med!! När vi köpte lägenheten fick reda på att den hade vart med i Homestyling, lägenheten stylades om inför försäljningen när de som vi köpte utav köpte lägenheten 2006. Och det roliga är att de stylade lägenheten i en lantlig romantisk stil! Vi har letat som bara den, provat att kontakta kanal 5 och produktionsbolaget, men kammat hem noll. Så nu blev vi jätteglada när vi hittade det på Kanal 9s webb-tv!

Jag hade väl själv inte inrett lägenheten precis såsom de gjorde, men vissa element tycker jag är jättefina och passar väldigt bra här hemma. Jag hade nog skippat den storblommiga tapeten i vardagsrummet tex. =)
Jättekonstigt att titta på programmet och se hur de står och filmar i VÅRT kök och VÅR lägenhet! Men otroligt kul att se! Om ni är nyfikna på att se hur vår lägenhet såg ut för några år sen, så kan ni se det avsnittet här. Sen ser man ju så mycket mer och får en helt annan känsla för lägenheten än vad man någonsin kan fånga på några foton. (Om ni väljer att gå in direkt på kanal 9, så gå till webb-tv, välj Homestyling, och avsnitt 8, säsong 2).


Kram på er alla goa vänner och hoppas ni alla får en underbar alla
♥ dag helg!

ps. de fick inte sålt lägenheten efter homestylingen. Först fick de ta bort blomtyget och måla om allt till gräddvitt.





3 kommentarer:

  1. tur de tog bort tyget på väggen, mycket finare nu. men vad hände med garderoberna i sovrummet?! Tyckte det var rätt snyggt som de gjort, men å andra sidan så är det mer praktiskt som ni har nu, mer utrymme för kläderna...

    Kraaaam på er! // C.A.T

    SvaraRadera
  2. Hej! Va roligt så det är er lägenhet, det avsnittet kommer jag ihåg att jag såg..men såldes inte lägenheten efter homestylingen det var värst läget är ju jättebra inte lngt till innerstan..den är ju jättefin och det var ju tur att det var Andrea som stylade lägenheten och inte Tom:) för han verkar inte gilla vitt särskilt mycket utan blandar färger hej vilt! Fast ibland lyckas han riktigt bra också, får jag väl tilägga! Ha en fin dag i solskenet, kram M

    SvaraRadera
  3. Det avsnittet har jag sett :)

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!