Sidor

måndag 2 februari 2009

Sovrumshyllan på plats..kanske man kan somna nu på kvällarna..

Hej på er!

I lördags åkte vi iväg på en 23 timmars kryssning till Åbo tillsammans med två vänner. Det blev en massa skaldjur och självklart en del fest =)


I fredags fick jag äntligen köpt min sovrumshylla som har hållt mig vaken på kvällarna *fniss*
Hyllan hittade jag på Indiska. Den var brun när jag köpte så jag fick måla om den vit för att det skulle passa.

På hyllan har jag ställt träsiffran från Jean d´Arc Living, en fotoram från Indiska med ett foto på mig och David i, magasinet Jean d´Arc Living, lite ljuslyktor och en konstgjord Aloe Vera växt.






Så nu kan jag äntligen somna på kvällarna! Hoppas på att det håller i sig ett tag..men om jag känner mig själv rätt så dyker det nog upp en ny idé snart som kommer hålla mig vaken om nätterna.

Kram på er och tack för att ni kikar in hit till mig!

13 kommentarer:

  1. Hejsann!Hyllan blev jätte fin.Siffran 2 är ju väldigt passande.Skönt att du kan sova ett tag.. Ha det bra Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med kryssning :) Vill jag också ut på snart. Hoppas du hade trevligt iallafall, hyllan ser jättefin ut också, kanon!

    SvaraRadera
  3. Mmm...skaldjur som är så GOTT!

    : )

    Blev väldigt vackert med hyllan..!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  4. Skaldjuren såg GODA ut mums! Hyllan blev ju jättefin, kul med siffran 2 också! Vart kommer ramen ifrån till kortet? Den var finfin! Ha en fortsatt fin dag! Kram M

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med kryssning!!
    Hyllan blev kanon.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  6. Snygg 2:a, väldigt fint på hyllan! Kul med en liten kryssningstur, bara skaldjuren måste ha varit värt resan!;)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh så fiiint du gjort på din hylla =) Satte, faktiskt, upp min IGÅR... men har inte pyntat den än dock =) Blev ju verkligen superfint!

    Mysig blogg du har... har aldrig kikat in tidigare, men kommer att komma tillbaka =)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Hej,

    Vilken trevlig blogg du har. Ja, en kryssning skulle sitta fint för att komma bort från alla förkylningar ett tag :-)

    SvaraRadera
  9. Tack för påhälsningen, ja magasinet är helt underbart. Jag längtar till nästa kommer, men jag får vänta.

    Kram annica

    SvaraRadera
  10. Det är hjärtan på tråd, väldigt lätt blomma.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Det kan jag verkligen tänka mig.. Gillar också kryssningar. Brukar åka med Birka Cruises. men det har inte blitt nu på ett tag faktiskt.

    Ja, tidningarna är helt underbara!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  12. Hejsann!Tack för påhälsningen.Just nu har jag inga projekt på gång men snart så.Vi ska bygga om hallen och bygga ut huset,en matsal.Det blir nu i vår.Kommer att visa före och efter bilder.Små projekt har jag alltid i huvudet men det ska bli något av det också. Ha det bra!Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Hej,

    Jag har en liten överaskning till dig på min sida....


    Kram,
    Anette

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!