Sidor

måndag 9 februari 2009

Lugn helg

Hej på er!

Hoppas ni har haft en skön helg! ♥

Själv har jag legat hemma med ont i halsen och vilat. Det har druckits mycket te, c-vitamin och ätits clementiner. Hoppas kroppen inte har fått en överdos av c-vitamin bara =)



Förra veckan fick jag denna fina award av Anette med den fina bloggen Ofelias Hus Blogg



Så nu tänkte jag skicka den vidare till några bloggar som jag tycker är supermysiga!


Det finns inga måsten med den här awarden, men man får skicka den vidare om man vill =)


Kram på er
och hoppas ni klarar er ifrån influensan/ förkylningen som alla verkar ha just nu!

6 kommentarer:

  1. Hoppas det käns bättre nu. Ja man skall ju inte äta för många. Inte bra med överskott.
    Fina bilder/Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh 1000 1000 tack! Va roligt och GRATTIS till dig med! Kram M

    SvaraRadera
  3. Så fint du har i ditt förnster.
    Hoppas att du mår bättre nu.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Tack så mycket!!! Vad glad jag blir.
    Hoppas du har kryat på dig nu efter helgen.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Hejsan & TACK så mycket för den fina utmärkelsen du ger min blogg. Jag ska sätta in den på sidan i morgon. Nu väntar en bra bok & sedan sova!
    Hoppas du är bättre i din förkylning.

    Fräscha bilder du visar.

    Kram & god natt /madelene

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!

    Tack snälla söta för att du ville ge awarden vidare till mig! *kram*

    Jättekul också att du fick den!

    Jag tycker din blogg ser jättemysig ut ♥

    Kram
    Mia

    ps förlåt om jag är lite tråkig, men jag lägger inte ut awarder o sånt längre på min blogg, men jag uppskattade verkligen att du tänkte på mig!

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!