Sidor

fredag 6 februari 2009

Blogginläggstorka


Hej på er!


Som ni kanske har märkt, så har det varit lite blogginläggstorka här hos mig den här veckan...

Som alltid så är första veckan i månaden en hektisk period på jobbet, eftersom alla rapporter ska ut till våra kunder. Sen måste jag väl även erkänna att jag inte kommit på nånting skoj att skriva om eller dela med mig av...antar att tröttheten har tagit musten ur all kreativitet.

Tycker det är jätteskönt att helgen är här nu och att man får pyssla, vila och mysa, tyvärr tror jag att jag åkt på influensan... *snyft* ...Så jag antar att det inte blir så mycket gjort i helgen ändå, om det inte är så att jag imorgon bitti vaknar upp mirakulöst pigg och fräsch =)

Jag tog i alla fall lite ork till mig och sprang in på Fältöversten idag efter jobbet. Och glad är jag för det, för där hittade jag den här fina krukan på Blomsterpassagen.

I krukan har jag satt i pärlhyacinter och krokusar...tror det var det som stod på omslaget..måste erkänna att jag inte är så jättebra på blommor =)
Runt om på krukan står det: Love, Luck, Beautiful, Faithful, Happiness & Wishes.


Känner mig jättenöjd med mitt köp och jag är glad att jag tog mig orken att springa in dit efter jobbet.

Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa ihop i soffan framför ett avsnitt Greys Anatomy.
Kram på er!

Ps. Tack snälla Anette för den fina awarden! Den värmer verkligen nu när man känner sig lite risig =)

16 kommentarer:

  1. Den krukan gillade jag jättemycket och det var så fint med lökar i.Du har en fin blogg så jag tittar in igen.Kram/Ingela

    SvaraRadera
  2. Ja det ser minnsann ut som pärlhyacint & krokus. Tips: Lökar behöver inte så jättemycket vatten.
    Influensa låter inte så kul.Krya på dig !!!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna! Åhh, vad kul att du skriver lite igen - är liksom lite beroende av din blogg nu...Den krukan var supersnygg, verkligen. Jag ska på loppis nu på morgonen o se om jag kan hitta några fina fynd. Hoppas du inte blir sjuk - ett tips om du känner dig hängig - vila dig i helgen - måla o pyssla kan du göra en annan dag...
    Kram på dig/Annfossil

    SvaraRadera
  4. Åhh vilken jättefin kruka, en sådan skall jag hålla utkik efter!

    Trevlig helg!

    Kram / Mrs Krumelur

    SvaraRadera
  5. Godmorgon! Fina små lökar du planterat, den här veckan har varit tokhektiskt för mig med. Heltidsjobb, heltidsstudier så jag har inte heller hunnit blogga så mkt som man vill! Ska gå ner till 50 % på jobbet men har inte kunnat göra det än.. Jag har tagit en lååång sovmorgon och ska ta en sväng på stan här efter frukost/brunch:) Hoppas att du får en skön helg, Kram M

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för titten hos mig, det gjorde mig glad!
    Vilken superfin kruka en sån skulle jag med vilja ha!!!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  7. Vilken häftig kruka.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  8. JÄtte söt kruka du har köpt!
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. vilken fin kruka! men jag tyckte bäst om den lilla ljuskronan (eller blomman?) på bilden längt ned, varifrån kommer den?

    SvaraRadera
  10. Vilken gullig kruka.

    Kram annica

    SvaraRadera
  11. Otroligt fin kruka!

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  12. Å vad roligt! Nu snubblade jag in här för första gången & jag gillar verkligen din blogg! Kommer tillbaka...!

    Jes

    SvaraRadera
  13. Hej!
    håller med dej, det kommer bli sååå skönt när våren äntligen kommer.. Tänk att sluta jobba när det är ljust till exempel! :)
    Vad fin din blogg är! Nu ska jag kika vidare hos dej!

    Kram //Johanna

    SvaraRadera
  14. Men vilken ljuvlig kruka- det där fältöversten lät spännande. Nästa mässresa sskall jag vara flera dagar och springa på en massa affärer!

    Vad roligt om du kikar förbi i påsk!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  15. Vad kul att du lämnade en fin kommentar hos mig!...så att jag kunde följa ditt spår hit. Vilka fina bilder! Jag gillar verkligen den fina krukan.
    Kram L-L

    SvaraRadera
  16. Inläggstorkor har jag ovkså varit med om, några gånger ;D

    Tack för din fina kommentar hos mig :)
    Blev superglad. Kramar om!

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!