Sidor

fredag 9 januari 2009

Tillskott i bestickslådorna

Hej på er alla!

I tisdags var vi och hälsade på hos mamma i Uppsala. Mamma är frisör så hon klippte oss båda och färgade och slingade håret på mig. Nu är vi båda fina och nystylade =)

Med oss från Uppsala fick vi en uppsättning av jättefina bestick som familjen haft med sig från Ryssland. (Jag vet inte om jag har berättat det nångång förut, men båda mina föräldrar är därifrån och jag föddes där. Vi flyttade till Sverige när jag var fyra och ett halvt år). Vet inte hur gamla de är, men de är supersnygga tycker jag!







Nu börjar det kännas som att vi börjar samla på oss mer och mer fint som man kan duka med. Tror det är dags att bjuda in till middag!

Tack för att ni kikar in här hos mig!

Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Vill ju se lite bildbevis på nya frillar oxå! =) Snygga bestick förresten.. =)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vilken lyx med en mamma som är frisör!!!
    Besticken är ursnygga! Kommer gärna på middag! *fniss*
    Spännande med ryskt ursprung! Finns mycket fina gamla ryska saker...
    Trevlig helg!
    Kram Susanne Volang

    SvaraRadera
  3. Vad fina bestick. Önska jag med hadde haft nära släkting som var frisör

    SvaraRadera
  4. Håller verkligen med dig. Otroligt vackra bestick. Lyckliga du som har såna fina. Gå gärna in på min blogg och var med i utlottningen av mitt smycke.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Guuuu' så bedårande eleganta/romantiska bestick!!!!! Vilken lycka!!! //Linda

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med släktklenoder som vandrar vidare generation efter generation: särskilt när ni brutit upp från ett land och kommit till ett annat känns det härligt att ni bär med er delar av ert arv! Dessutom är de ju jättesnygga!

    /Cecilia

    SvaraRadera
  7. Så otroligt snygga bestick!
    Vem skulle kunna motstå dom.
    Kram och ha en trevlig helg/Irene

    SvaraRadera
  8. Verkligen vackra ma blir såååååååå avis :)det måste vara en glädje att duka med dem på en fin middag för goa vänner,
    ha det gott Anna.

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!