Sidor

tisdag 13 januari 2009

Pysselhelg

Hej på er!

Hoppas ni hade en bra helg! Här hemma fixades det och donades. Vi tog ner en gammal lampa vi hade uppe på vinden. Lampan är från IKEA och vi slängde upp den där när vi flyttade in här i nya lägenheten för den passade inte in i allt vitt. Nu har vi fortfarande inte hittat en snygg lampa till köket så i lördags kom vi på att vi faktiskt skulle kunna spraya den vit. Ska visa lite bilder sen =)

Det har varit så tråkigt väder i helgen, så vi har inte haft någon lust att gå ut, så vi har sysslesatt oss med en massa pyssel hemma istället. På kvällarna har vi krypit ihop i soffan och druckit te ätit sockerkaka och myst under filten.



Återkommer med bilder från vårt pyssel =)

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Hej va kul att hitta en ny blogg och en sån fin sådan också:-!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för tipset om beslagen..det tror jag skulle va snyggt! Jättefint soffbord ni fick till! Det skulle gärna få flytta hem till mig:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Halloj!

    Jag var naturligtvis tvungen att luska ut vad som skiljer ragdolls och heliga birmor åt, men det enda jag kan hitta är storleken. Ragdolls är större. De beskrivs också som lugna innekatter; visst är väl birmor lite livligare? Mer påhittiga, liksom?

    Självklart skickar jag bilder om vi bygger en likadan låda som ni har snickrat ihop!

    Kram!

    Karin

    SvaraRadera
  4. Duuuu!!...Kan jag komma på fika? Visst?;-) Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!