Sidor

lördag 3 januari 2009

Några av de fina klapparna som låg under granen..


Hej på er!


Har upptäckt att det här med att blogga gör folk runtomkring en rätt glad, speciellt när det börjar närma sig jul, födelsedagar osv. Och det märktes rätt tydligt vart familjen fått inspiration ifrån när klapparna skulle öppnas på julafton =)

Den här hushållspappershållaren fick vi av svärmor och svärfar.


Dessa underbara äggkoppar fick vi från mamsen. Kan säga att det är en ren fröjd att duka upp för frukost nu för tiden!


De här handgjorda skålarna fick vi från mormor och brorsan. Ni kanske känner igen dem från ett av mina tidigare inlägg då jag skrev att jag tyckte de var otroligt fina och charmiga.


Den här boken Franske Stemninger låg även den under granen. Jag har tagit mig igenom halva boken nu och måste säga att jag känner mig otroligt inspirerad och full av nya idéer. Kan varmt rekommendera den här boken till er som fastnat för den franska lantliga stilen. Boken är fylld av massa fina bilder och tips på hur man skapar ett hem i den lantliga stilen. Lovar att jag ska visa lite bilder senare!


Kram på er och ett stort tack för alla fina klappar!

3 kommentarer:

  1. Väldans fina saker.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jättefina julklappar du fick!

    : )

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Hejsan & tack för snäll hälsning inne hos mig. Vad bra att bloggen gjort nytta, *fniss*
    Fina julklappar.

    Ha det gott /madelene

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!