Sidor

torsdag 29 januari 2009

Lanliga tidningsställ


Hej på er!

Tack snälla för alla fina kommentarer om garderoberna, dem värmer verkligen! Tänkt att nu har besöksräknaren passerat 3 000! Helt otroligt vad många som har hittat hit! Jag hoppas ni får lite inspiraiton här hos mig! =)

I veckan har har det varit mycket jobb, så jag har inte fått så mycket gjort hemma. Men jag börjar redan fundera på vad man ska hitta på i helgen. Vad ska ni göra? Har ni något skoj projekt på gång?

En sak jag funderat på är vad vi ska göra av alla inredningstidningar som kommer hem. När man prenumererar på 4-5 tidningar så växer högen rätt fort. Har sett några fina tidningsställ men inte riktigt bestämt mig för vilken som skulle passa bäst.


Det här tidningsstället är från Bloominghome

Den här brevordnaren är från Fridas gård, kanske kan bli svårt att få plats med tidningar häri, men jag tyckte det var fint =)

Även detta från Bloominghome


Vilket tidningsställ gillar ni mest? Eller har ni sett några andra som ni tycker är fina?

Kram på er och ha en superbra torsdag!

10 kommentarer:

  1. Själv har ja en gammal socker låda!
    Men gillade alla du visa.
    Kram och lycka till att hitta ett tidning ställ.
    Irene

    SvaraRadera
  2. Hej! Den sista bilden gillade jag mest, men alla är fina! Finns ett fint från house doctor fil-del-fer "kollektion" lite trådkorgmodell vet du ungefär vad jag menar..? hihi svårt att förklara. Jag har själv också en gammal sockerlåda som tidningsförvaring..Kram M

    SvaraRadera
  3. Hej!Alla tidingsställen är jätte fina men det nedersta gillar jag mestDet beror på vilken vägg den ska hänga på förstås.Jag har ett tidingsställ som står på golvet från Indiska.Kram Anna

    SvaraRadera
  4. ja tycker verkligen om det sista tidningsstället! såå snyggt med krysset! den skulle ja välja :)

    tyvärr har ja inget roligt projekt på g *snyftar* :) Men sånt har ju faktiskt en förmåga att dyka upp rätt fort :) så nått kul i inredningsväg hoppas ja på..

    hoppas du får en härlig helg!
    kram ellen

    SvaraRadera
  5. Gillade det med krysset mest!

    önskar dig en trevlig helg!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. Jag har 2 gamla sockerlådor på vinden- om du väljer det alternativet?

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Tack för dina snälla ord! *kram*

    Jättefina tidningsställ, tycker alla är lika fina!

    Jag har mina tidningar i gamla trälådor och korgar.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Hej!Om du vill läsa lite till om mn göna växt Peperomia kika in på min Blogg.Ha en trevlig Helg!Köp Peperomior du kommer att älska dom
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hejsan hej!

    Vad roligt att hitta din blogg! tack vare min bloggvän Harmony by Anna =)

    du har en jättefin blogg och älskar dina katter!!! vad e det för raser?? maine coon den ena??

    kram kram! Anna

    SvaraRadera
  10. Halloj! Va kul att du ockå ska bli med sockerlåda:) nått nytt projekt i helgen på G eller blir det en lugn helg? Kram M

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!