Sidor

lördag 24 januari 2009

Har lite svårt att somna på kvällarna..


Hej på er!


Jag blir såå glad av alla era kommentarer och för alla er som kikar in hit till mig! Det värmer verkligen om hjärtat och jag hoppas att ni får lite inspiration från mig =)

Häromdan var det ett jättefint ljus inne i sovrummet när solen lös på dagen! Önskar att solen sken oftare under vintertid. Längtar verkligen till våren och sommaren nu!


Känns som att jag tänker på projekt och inredning dygnet runt nu..vad man kan göra, vad jag vill göra och vad man inte hinner med att göra. Känner ni igen er??

Sista veckan har jag haft svårt att somna bara för att jag har kommit på idén att sätta upp en hylla i sovrummet istället för våra IKEA tavlor (man kan skymta dem på ena bilden). Tror det kommer bli jättefint! Just nu känns det som att det är lite för många tavlor uppe i sovrummet, speciellt eftersom jag målade 3 stycken nya tavlor förra veckan som vi satte upp ovanför sängen. Så nu ligger jag och tänker på vad man kan sätta på den hyllan, som vi inte ens har köpt än ....*knas*

Därför beslöt jag mig för att ge mig ut på en nätjakt för att hitta fina saker som jag kan ställa på hyllan! Kanske kan somna lite bättre på kvällarna om jag hittar nånting. Blev väldigt glad när jag hittade de här urläckra siffrorna på Bloominghome.

Så nu har jag beställt 2:an till min hylla. Bloominghome har köpt in den från Jeanne d´Arc Living som är en av mina favoriter. Finns otroligt mycket fint där!

Beställde även två av dessa olivkvistar som jag har tänkt att hänga upp i sovrummet.

En superstor kram till er!

12 kommentarer:

  1. Godmorgon En hylla där blir bra - och du har ju närmare våren än här uppe i norr.
    Själv är jag på jakt på nätet efter fina vägglampor till väggen vid trappan.
    Inredning är en ständig jakt efter den optimala prylen., och sen byter man stil eller färg !!!
    Ha en bra dag !!

    SvaraRadera
  2. Hej hej på dig!

    Ja men jag är ju precis likadan, inte kan jag sova om kvällarna när jag har så otroooligt mycket kul å tänka på. Är det en sjukdom månne? näääe, i så fall världens enda underbara sådan.

    Stort grattis till ditt award - du har så fint här hos dig och du gör så mycket.

    Förresten, nyfiken i en strut här, blev det nån servis från chic antique? Har ju slutat jobba i butiken så jag vet ju inte mycket :)

    Ha en superskön lördag nu, å ta en tupplur på eftermiddan istället så gör det inget om du inte kan sova i natt .. eller ..blir det helt fel då??

    kramar på dig,
    Malin :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg jag hittade här ! Grattis till din Award ! Jag kommer tillbaka och tittar mer en annan dag ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  4. Vilka fina och rofyllda bilder!
    Underbart ljusinsläpp...

    Trevlig Helg!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder!
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Dina sovrumsbilder är lika vackra som bilder från JEANNE D`ARC LIVING.Vilket underbart ljus!
    Trevlig Kväll.Kram

    SvaraRadera
  7. Tack goa!

    Ja Boominghome har bra och fina saker. Trevliga att ha att göra med också.
    Ligg du där och fundera på hyllan du...hahaha...Jag är likadan.
    Puss

    SvaraRadera
  8. Jag skulle vilja köpa en ny kamera men får nog nöja mig med den jag har ett tag.Om du inte har något stativ kan jag tipsa om ett bra kamerastativ på Jula 199krvi hörs
    Trevlig Söndag,

    SvaraRadera
  9. Känner så väl igen mig i att ligga och fundera på kvällarna när man ska sova. Maken somnar blixtsnabbt medan jag kan ligga hur länge som helst.

    Jättefina siffror och likadana olivkvistar har jag.

    Söderteet smakar av sommarens bär, frukter och blommor - ljuvligt!

    kram

    SvaraRadera
  10. ni har det verkligen jättefint hos er! har du spanat in fridasgard.se någon gång? de har verkligen superfina saker i shabby chic/ lantlig romantisk stil!

    SvaraRadera
  11. Tack för kommentaren inne hos mig och som sagt fin blogg och mycket fina bilder.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Känner också igen mig! Kan ligga och fundera massor på inredning och nya projekt innan jag somnar och när jag väl somnat händer det att jag drömmer om inredning också..knas! ;) Härligt med ljus, jag längtar efter merav det så man kan fota lite mer. När man kommer hem från jobbet är det mörkt och svårt att fota, tycker jag..Kraam M

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!