Sidor

söndag 18 januari 2009

En helg full av kreativitet

Hej på er!

I lördags fick jag ett bords-staffli av David + en massa färg, penslar, spatlar och andra tillbehör!

Så nu kan jag äntligen ta tag i mitt målande igen. För ungefär 2 år sen fick jag för mig att jag skulle prova måla, inte för att jag nångång haft en talang för det, utan mer för att ha nånting att pyssla med, men framförallt bara för testa på hur det var.

Kan inte direkt påstå att det blev superfint, men det var jätteskoj att leka med färgen och jag fann det väldigt avkopplande. Så nu är jag jätteglad för att få ta tag i det här igen!

Första projektet blev att måla tavlor till sovrummet och motivet blev nånting jag tycker passar jättebra i sovrummet =)


Kärleken övervinner allt, eller hur? =)

Kram på er och förlåt att jag har varit så dåligt på att besöka och svara er på sista tiden...tiden räcker inte alltid till. Jag lovar jag ska bättra mig!

6 kommentarer:

  1. Hej! Men det blev ju visst jättefint. Jag älskar ordtavlor, roligt att ha något man gjort själv också! Om jag får lite tid över ikväll tänkte jag också måla lite..Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. hej
    så fina tavlor du målat =) har kikat runt hos dig för första gången....kommer gärna tillbaka.Kika gärna in till mig om du vill , jag målar möbler m.m
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Så fina tavlorna blev. Du kan du.:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Hej
    Dina tavlor är jätte fina...jag har också provat på att måla, men har inte lagt ut dem på min blogg..känner mig inte tillräckligt modig

    SvaraRadera
  5. Wow vilka tavlor jättfina./Kramisar

    SvaraRadera
  6. mysig idee med tavlorna! ett citat som jag har som tatuering själv, Nihil Agere Delectat. (gör sig väldigt fint i skrift!)

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!