Sidor

lördag 31 januari 2009

Det efterlängtade magasinet från Jean d´Arc har kommit!


Hej på er!


I veckan kom det efterlängtade magasinet från Jean d´Arc Living! Sååå jag har längtat!

Magasinet som jag beställde från Bloominghome var jättefint inpackat och jag blir så glad att de lägger ner så mycket energi på att packa ner varorna fint.

Visst blir man glad bara man ser det? =)

Och kan lova att innehållet i tidningen inte gör er besvikna! Jättefina bilder och reportage!


Sen vill jag även visa de här två supersöta måttkannorna jag köpte i veckan på Lagerhouse.


Fanns en perfekt plats för dem i köket =)


Kram på er och ha en superskön helg!

Nu beger jag mig till Åbo för en 23 timmars kryssning med massor av skaldjur!

5 kommentarer:

  1. Håller med dig, väldigt fint inslaget paket du fick där. Åhhh, den där kryssningen låter ju helt underbar - hoppas du får det trevligt!
    /Kram Annfossil

    SvaraRadera
  2. Va skönt med kryssning! Har precis klämt i mig en räkmacka här:) älskar skaldjur:) Ha det så skönt! Kram M

    SvaraRadera
  3. Jag måste också beställa magasinet det ser ju helt underbart ut!Vad fint inslaget den är bara det är ju inspirerande.Hoppas du får en härlig kryssning utan höga vågor.Skaldjur va gott det låter..Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!!!
    Vad fint tidningen var inslagen, jag har tidningen och den är helt underbar.

    Kram annica

    SvaraRadera
  5. man blir ju mer sugen på att beställa saker när de lägger ner tid på att få själva inslagningen så fin!!

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!