Sidor

torsdag 22 januari 2009

Blomfnatt

Hej på er!

Tack snälla för alla fina kommentarer till mitt förra inlägg! Det hjälpte mig verkligen en bit på vägen att komma fram till hur vi ska göra i vardagsrummet den dagen vi ska måla om. Just nu lutar det mot att vi kortar ner bröstpanelen, målar den i en vit färg (vilken vet jag inte än) och målar väggarna i en varm ljusgrå ton. Ohhh jag längtar tills den dagen vi får bort den gula färgen i vardagsrummet! Jag lovar att jag visar bilder! *fniss*

De sista dagarna har jag fått blomfnatt och köpt hem en massa fina blommor. Och det hjälper verkligen inte plånboken att de har placerat en jättebra blomaffär i tunnelbanenedgången vid Östermalmstorg som har massa fina blommor och krukor!

Dessa tulpaner står nu i sovrummet och är en härlig färgklick mitt i allt det ljusa



Denna rosa Hortensia har jag ställt i köket. Krukan är ny och är även den inköpt på samma ställe som blommorna =)

Och en likadan, lite större och vit har jag ställt i varadagsrummet. Tycker det är så härligt med stora blommor..och hon i affären sa att om man sköter dem så borde de blomma 2-3 månader till! Jag hoppas det stämmer =)

En stor kram till er och tack för att ni kikar in här hos mig, det värmer!

6 kommentarer:

  1. Vackra blommor! Ny frächa blommor ger verkligen en extra lyxkänsla tycker jag!

    Ha en fin dag!

    Annelie

    SvaraRadera
  2. glömde..vilka söta katter du har, helt underbara!

    Annelie

    SvaraRadera
  3. Hej!

    vilka vackra blommor du köpt! det är inte svårt att spendera pengar på nya fräscha blommor! å speciellt nu i längtan efter våren!

    kul å hitta hit!
    ha en skön torsdag!
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Japp i butiken har den kommit :o) Packar för fullt här i turordning. Kommer packmaterial imorrn som jag ska använda till de flesta. Tar tid må du tro. Jisses! Men kul oxå!
    Snart får du nog din. Har du beställt från mig? Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Jättefina blommor du köpt, härligt med nya blommor helt klart! Min vita krokus håller på att slå ut nu, ja man får renovera lite i taget! Blir kul att se bilder sen! Kram M

    SvaraRadera
  6. Hej igen!Vad fint det är med hortensia vad sugen man blir på lite nya blommor o franska krukorsnygga




    Hej igen! Vilka vackra blommor och snygg fransk kruka Man blir glad av blomster och vackra krukor.Har sett en del lite nötta snirkliga franska krukor på stan måste nog inhandla något nytt till våren.Håller med dig om panelen.Det kommer att bli såå snyggt med gått.Vi hörs.Kram

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!