Sidor

lördag 17 januari 2009

Bilder från pysslet

Hej på er!

Som utlovat kommer här några bilder från vad vi höll på med i helgen =)



Vi beslöt oss för att försöka få det lite öppnare i köket, för det kan lätt bli lite för mycket skåp om man har det så som vi har det; nästan två meter i tak och skåp ända upp. Så vi tog bort skåpluckorna på det skåp som vi använder allra mest i köket. Jag läste i boken Franske Stemniner att i Frankrike låter man gärna saker som man använder varje dag stå framme, och eftersom jag är lite allergisk mot allt för mycket plock på köksbänken så blev det här en bra kompromiss. Vad tycker ni? Ser fram emot när vi har köpt nytt porslin, för då kommer det bli mycket finare! =)

Vill även passa på att visa vad vi har gjort med våra sängbord från IKEA. Dessa finns bara i svart och gult, och eftersom vi gillade modellen på sängborden så målade vi bara om dem i vitt.


Kram på er och tack för alla fina kommentarer, jag blir jätteglad för dem alla!

6 kommentarer:

  1. Jättefina sängbord. Så där som ni gjort i köket har vi också funderat på. Men jag har inte löst vissa problem ännu.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefint!

    Gillar idén med sängbordet. Passar kanon hemma hos er!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. http://skonthemma.blogg.se ska det vara ;)

    SvaraRadera
  4. Att inte IKEA själva förstår att de borde sälja sängborden i just VITT, blir ju så fint..!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Smart att ta bort luckorna på de skåp som ni anv mest. Ta bort på alla luckorna hade nog sett plottrigt ut. Jag kollar ofta på din blogg. Jag blir så inspererad av dina idéer.
    Kram annfossil.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Jättefint vart det när du tog bort skåpluckorna på ett avskåpen.
    ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!