Sidor

måndag 29 december 2008

Tips!

Det är säkert sånt som många av er tänkt på förut, men det är sånt som jag tidigare inte tänkt på eftersom jag inte hade en speciell inredningsstil som jag hade bestämt mig för, men dagarna efter jul är den BÄSTA tiden att handla juldekorationer på! (om man har hittat sin inredningsstil)

Många inredningsbutiker sänker priset på sina juldekorationer annandag jul med upp till 80 %. Så för oss som vet vad vi letar efter är det ett perfekt sätt att göra fynd inför nästa jul! Då kanske ni tänker: Vem är sugen på att handla juldekorationer EFTER jul?! Jo, jag, eftersom vi inte tog med oss så jättemycket juldekorationer när vi flyttade ner till Stockholm och de vi redan hade passade inte riktigt in i min relativt nya passion: Fransk Lantlig Inredning.

Här är några av fynden vi gjorde

Dessa två kransar köpte vi på Hemtex för halva priset.

Hjärtat i mitten på kransen är en juldekoration som vi hittade på IKEA för 9 kr för 8 stycken.

Den andra kransen hänger på andra sidan köket och tillsammans ger de en bra jämvikt i köket.

Dessa förvaringskorgar, som visserligen inte är juldekorationer, köpte vi på Plantagen. Jag har länge velat sätta upp nånting på garderoberna i sovrummet för att mjuka upp det lite, samt få lite mer förvaring.

Dessa två karaffer fick vi med på köpet när vi köpta matbordet och stolarna från Davids kollegas morbror. Servettringarna fyndade vi på DUKA för halva priset. Ser fram att duka med dessa, hoppas vi har hittat några fina tygservetter tills dess =)


God Fortsättning till er alla och tack så jättemycket för alla era snälla komentarer!

3 kommentarer:

  1. Vackra saker du fyndat!
    Jag tänkte också fynda Julsaker imorgon..!

    : )

    Kram, Jenny

    ****************

    SvaraRadera
  2. Jättefin blogg du har! Kul med inspiration :)

    Ha ett gott nytt år !!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det smart att handla julsaker på rean! Jag gör också det och ska hämta ett paket på posten idag så därför drar jag liiite på att plocka ner julen här hemma.

    kram

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!