Sidor

tisdag 9 december 2008

Sorry för uppehållet...

men magsjukan slog till lite oväntat här hemma :-/
Nu är jag i alla fall tillbaka och mår bra! Dock har det här gjort att vi inte fått julpyntat hemma och nu är det så lite tid kvar, så att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Och av någon anledning så lämnade vi alla julgrejjer i Luleå, så nu blir det att inhandla nya saker...men man kanske inte ska klaga =)
Så tyvärr har jag inga fina julbilder hemifrån att visa i det här inlägget, men jag kan tipsa om Karen Blixen's Julkollektion.

De här tror jag hade gjort succé i granen!

Den här tyckter jag är otroligt snygg och stilren!


Snyggt sätt att göra en bordsplacering på.

Det var allt för denna gången, nu kan det dröja lite innan det kommer ett inlägg, jag åker nämligen till Åre på torsdag och kommer tillbaka förnst på söndag kväll.
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!