Sidor

onsdag 31 december 2008

Snart är det 2009

Hej på er alla vänner!

Snart är det 2009 och ett nytt år väntar med förhoppningsvis en massa inredning, inspiration och pyssel. Det här året har varit händelserikt för mig och David. I januari flyttade vi från Luleå till Stockholm. Båda började jobba; jag med sponsrade länkar på bigmouthmedia och David på SEB. Vi köpte vår lägenhet, vår allra första bostadsrätt och fick med ett stort lån hos banken på köpet =)

Sen dess har det inretts en massa, målats möbler så att handlederna börjat värka, slipats och sandpapprats så mycket så att man haft en egen dammstrand hemma.

I oktober i år gjorde jag första inlägget i bloggen och sen dess är jag fast och beroende! Både av att hela tiden leta efter saker som jag vill dela med mig av till er, men även av att läsa alla fina bloggar som finns där ute. Det finns helt enkelt så mycket fint att läsa om!

Ett stort tack och en bamsekram för all inspiration och fina kommentarer ni ger mig! Jag hoppas att ni alla får ett underbart Nytt År och att 2009 blir ett ännu bättre år än vad 2008 var!


Gott Nytt År!

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på er också. Jag hoppas att 2009 blir lika omväxlande som 2008 och att bloggandet fortsätter med fina bilder. Kramar till er.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder..!

    : )

    GOTT NYTT 2009!!!

    *********************

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  3. Många Gott Nytt År hälsningar från Diana & Sanna.

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert hus! Nemo och Gosan, vilka godingar, lycka till i nya fina lägenheten och god fortsättning på nya året! Mari.

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!