Sidor

måndag 15 december 2008

Otroligt läckra hallmöbler!

Som jag tidigare skrivit så vill jag skapa en harmoni hemma mellan nytt och gammalt och jag har hittat väldigt läckra hallmöbler och detaljer från Edblad & Co

Jag har sen tidigare ett skohorn från dem som jag verkligen älskar men de har några fler läckra detaljer och möbler som jag gärna vill dela med mig av till er!

Det här skohornet hänger fint i vår hall.

Otroligt läcker väggstol som gör sig väldigt bra mot vitt!

Här kan jag tänka mig att det skulle vara snyggt och hänga upp ett fint gammalt kort eller foto.

Även den här väggstolen tycker jag är väldigt annorlunda och stilren

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Wow vilka häftiga väggstolar och så praktiska:-

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!