Sidor

tisdag 23 december 2008

Nu är det nära =)

Nu är julen verkligen här och det är bara en dag kvar till julafton och allt mys, god julmat & klappar!

Här hemma håller vi på och gör janssons och packar väskorna för snart så åker vi till min mamma i uppsala för att fira jul. Det blir många klappar att bära på för som vanligt blir vi lite smågalna vid jul =)

Hoppas ni får en underbar julhelg med massor av mys & trevliga minnen!

Nemo önskar alla en God Jul!

Gosan hoppas ni hittar på några bus!



God Jul!

5 kommentarer:

  1. Underbara bilder..!
    Morgan, Mozart & Miró hälsar!

    GOD JUL!!!

    Julkram från Jenny

    <3

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ville bara saga god jul och tacka for alla timmar av underhallning som din blogg gett mig.
    Bor pa Ireland och saknar svensk inredning natt oerhort.
    Ser alltid fram imot att komma till jobbet o lasa dina bloggar.
    Vi har exact samma smak :)

    God Jul / Tove Dublin

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara katt kort! Bättre inredningsdetaljer än goa katter får man leta efter, eller hur!? ;D

    God fortsättning!//Tina

    SvaraRadera
  4. Vilka rara missar!

    God fortsättning!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Har kikat lite på din blogg nu och du har mycket fint att visa!

    Jag får nog återkomma för en låång kik till!

    Kram Annika

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!