Sidor

torsdag 18 december 2008

Äntligen lite julkänsla hemma & en stukad fot

Förra veckan åkte vi till Åre med jobbet och hade en stor julfest för hela svenska och norska kontoret. Det blev en massa mat, fest, bad & bastande. Jättemysigt och träffa alla som man inte sett på länge!

I Åre var det jättefint ute och en massa snö, tillskillnad från vad vi har här i Stockholm. Önskar att det var lika vitt och fint ute här som vi hade det i Åre!

Igår lekte jag och Andreas på jobbet jultomte och åkte runt och delade ut julklappar till våra kunder, vilket var skoj, men tyvärr råkade jag halka och stukade foten =(

Idag känns det lite bättre, men jag stannade hemma för att låta foten vila. Jag är ändå glad att det hände denna vecka istället för förra, för annars hade jag inte kunnat åka skidor i Åre. Dock är det ändå inte så jättebra timing eftersom vi ännu inte handlat alla julklappar! Så nu hoppas jag på att jag blir bra till helgen så att vi kan springa på stan i helgen.

Vi har i alla fall fixat lite julstämning här hemma, även om det inte är mycket så känns det ändå lite juligt. Ska försöka ta mig iväg imorrn och handla nån fin krans som jag tänkt hänga upp på ytterdörren och i köket.





En riktigt stor julkram till er alla!

7 kommentarer:

  1. Hallå där, vilken härlig blogg du har.. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att jag har din sida att gå till - nu vill jag se en bild på köksrullehållaren från Kungens Lilla piga ...och tänk så fina bilder det kommer att bli efter julafton - om vi nu kan hålla oss ifrån att öppna alla paket före julafton :-)) Puss på er //Inger

    SvaraRadera
  3. Ska nog åka till http://lillaprovence.blogspot.com som finns här i närheten.//inger

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det ser ut! Vad fint det var med Carpe Diem över dörren.

    Ha en bra kväll! /Linda

    SvaraRadera
  5. Va det ser mysigt ut. Snyggt med texten ovanför dörren.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin lägenhet ni har! Inspireras av din blogg! KRAMAR

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!