Sidor

måndag 24 november 2008

Smygstart av julen och färdigt matbord!

I helgen hann vi måla färdigt bordet i köket, nu ska det bara antikvaxas sen är matbordet och stolarna äntligen färdiga! Vi blev jättenöjda med slutresultatet och jag tycker det är jätteskönt att ha fått det fint i köket!


Vad tycker ni om resultatet?

Helgen har varit jättemysig och vi har haft lite smygpremiär av julmat hemma hos oss. Kunde inte hålla oss från att köpa lite tunnskuren julskinka när vi såg att de hade det i affären igår. Så igår kväll åt vi julskinkesmörgåsar med stark senap på julkryddat bröd och drack julmust och glögg på kvällen. Mums!

Snart ska det börjas julpyntas och jag har spanat efter lite fina julgranskulor att hänga i granen eller bara lägga i en skål som dekoration =)

Den här kulan med monogram kommer från C'est la vie och kostar 55 kr.

Den här spetsformade julgranskulan i fattigmantssilver kommer
från Me and My home och kostar 59 kr.

Den här julgranskulan med monogram kommer från C'est la vie och kostar 39 kr.

Den här julgransdroppen kommer från Alvas hus hus och kostar 79 kr

Även denna droppe för 79 kr kommer från Alvas hus

Kram på er alla!

5 kommentarer:

  1. Jättefint med bordet & julgranskulorna är helt ljuvliga!!!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  2. Ja bord&stolar blev riktigt snyggt. Nu får jag ju massor av inspiration till julklappsracet.....

    SvaraRadera
  3. Resultatet blev superfint!

    Grattis till en vit och fräsch matplats. Bra jobbat!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Så vackra pumlor!

    Jag har också ett gäng i fattigmanssilver och KOTTAR - jag är som galen i dem!!!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Resultatet är verkligen urfint, vad glada ni måste vara!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!