Sidor

fredag 14 november 2008

Nya Numret av Vakre Hjem & Interiör

låg i brevlådan när jag kom hem från jobbet i fredags! Då blir man så glad för då vet man att det finns en massa inspiration att hämta när det kommer till Fransk Lantlig Inredning. Ska visa lite bilder sen!

Idag kom första snön här i Stockholm. Jättestora snöflingor föll ned från himlen. Tycker det är så mysigt och kika ut då!

Min kamera är inte så jättebra, så jag lyckades inte riktigt fånga snön =)

I helgen har vi målat stolarna och bordet och nu har vi alla 4 stolarna färdiga. Bordet har vi hunnit måla ett varv med svart färg. Ska försöka hinna med och måla nåt lager vitt till idag. Det är verkligen jätteskönt och måla med den här färgen för den är övermålningsbar efter en timme, så då hinner man måla flera lager samma dag! Otroligt effektivt!

Här kommer en liten smygtitt på stolarna =)



Kul att ni har skrivit några kommentarer på mina inlägg, känns skoj att få lite feedback =)

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Du skriver som en ängel gumman, och du inreder som en ängel, är så glad för din skull min vackra ängel.

    Kram Nazanin

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!