Sidor

torsdag 27 november 2008

Jag har hittat min servis!

Måste bara göra ett snabbt inlägg för jag har hittat den servis som jag vill ha och har letat efter!

Servisen hittade jag på Syster Lycklig och heter Bellini. Den är handgjord i Italien och är precis det som jag har letat efter! Och det bästa är att den går att diska i diskmaskin.

Så här ser mattallriken ut

Så här ser assietten ut

Det här är sopptallriken


Så här ser skålen ut


Och så här ser de ut tillsammans

Är den inte fin?! Så nu är det bara att börja spara, för jag hade rätt när jag tidigare skrev att jag trodde att det skulle bli en dyr histora, speciellt om man en gång för alla ska investera i 12 mattallrikar, 12 assietter osv.


Kram på er alla!

(Nu är jag lycklig!)

2 kommentarer:

  1. Den servisen var riktigt snygg! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin servis...!! Kul att hitta nåt man verkligen vill ha...Kram Maria

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!