Sidor

onsdag 26 november 2008

Inspiration från nätet

Visst hittar man mycket fint när man läser alla bloggar och kikar runt på nätbutikerna?! Och ju mer man tittar desto mer hittar man! Här kommer ett urval av några av alla fina bilder som jag hittade när jag surfade runt.

Himmelskt sovrum med vita och slitna ytor. Bild tagen från Landstil

Den här bilden tycker jag är fin, även den från Landstil

Den här fina kransen hittade jag på Par Courrier
Tror jag snart ska ge mig på att försöka göra en krans själv.
Har aldrig gjort det förut, så ni får hålla tummarna att den blir fin =)

Fint från Stabbursbua.no Så här skulle jag vilja göra någonstans hemma hos mig.

Bild från senaste numret av Vakre Hjem. Tänk den som får ha en sån här mysig brashörna hemma hos sig? Jag skulle inte tacka nej i alla fall =)

Snökvists-girlang från Par Courrier
Går att hänga i granen eller bara lägga någonstans som dekoration.

Kram på er alla och tack för att ni kikade in hos mig!


1 kommentar:

  1. Så mycket VACKERT..!

    Roligt att du tycker om min blogg, tack!

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera

Hej på dig!

Vad kul att du hittat hit!
Lämna gärna ett avtryck i min blogg!
Jag blir jätteglad för alla kommentarer!

Kram!